.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار آيت الله علوي گرگاني به خانواده‌ها

آيت الله علوي گرگاني، گفتند: براي جلوگيري از فريب فکري دشمنان اسلام در قالب فرقه‌هاي منحرف، خطرناک و دروغيني چون بهاييت، وهابيت و ... همه بايد زير پرچم ولايت فقيه قرار گيريم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، معظم‌له، يکشنبه در ديدار جمعي از مبلغان معنوي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سراسر کشور، اظهار داشتند: همانگونه که هر شخص مسلمان وظيفه دارد خود را در مقابل تهاجم فکري دشمنان اسلام، نگاه دارد، بايد نسبت به آينده فکري و اعتقادي فرزندان خود هم حساس باشد.

آيت الله علوي گرگاني با اشاره به فعاليت‌هاي فرق و اديان ساختگي، هشدار دادند: متأسفانه گاهي مشاهده مي شود، فردي، فرزند پدر و مادري مؤمن و معتقد است، ولي تحت تأثير افکار فرق و اديان انحرافي قرار مي گيرد.

ايشان، با تأکيد بر حساس بودن والدين نسبت به آينده فکري فرزندان، تصريح کردند: بدانيم اگر فرزندان خود را با معارف اسلامي آشنا نکنيم و نسبت به سرنوشت آنها، بي توجه باشيم، ممکن است، دشمنان اسلام در قالب اديان ساختگي، تفکرات آن ها را مخدوش کنند.

معظم‌له خاطرنشان کردند: بايد با کسب علم و معرفت به مقابله با دشمنان اسلام برويم و بدانيم، بدبختي جوامع عقب افتاده به دليل عدم توجه به علم است.

آيت‌الله علوي گرگاني در پايان بيان داشتند: شيعيان بايد با شناخت و مراقبت از سرمايه هاي فکري و معنوي خود، هيچ گاه تحت تأثير افکار انحرافي قرار نگيرند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.